Publicaciones en las que colabora con MIRIAM NAVLANI GARCIA (26)

2021

  1. Aprendizaje POGIL: implementación de herramientas para trabajo grupal síncrono

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 3033-3044

  2. H2 production from formic acid using highly stable carbon-supported pd-based catalysts derived from soft-biomass residues: Effect of heat treatment and functionalization of the carbon support

    Materials, Vol. 14, Núm. 21

  3. Hydrolytic dehydrogenation of ammonia borane attained by ru-based catalysts: An auspicious option to produce hydrogen from a solid hydrogen carrier molecule

    Energies, Vol. 14, Núm. 8

  4. Lab-On-A-Screen 2.0: Ludificación e Inmersión en Experimentos de Química Inorgánica

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 715-728

2020

  1. Highly Stable N-Doped Carbon-Supported Pd-Based Catalysts Prepared from Biomass Waste for H2Production from Formic Acid

    ACS Sustainable Chemistry and Engineering, Vol. 8, Núm. 39, pp. 15030-15043

  2. Lab-on-a-screen: Ludificación de experimentos en Química Inorgánica

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 431-438

  3. MWCNT-Supported PVP-Capped Pd Nanoparticles as Efficient Catalysts for the Dehydrogenation of Formic Acid

    Frontiers in Chemistry, Vol. 8

  4. Método POGIL como estrategia de aprendizaje grupal en asignaturas de ciencias

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 833-843

  5. Non-noble metal doped perovskite as a promising catalyst for ammonia borane dehydrogenation

    Catalysis Today, Vol. 351, pp. 6-11

  6. Process oriented guided inquiry learning (pogil) as a grupal learning strategy in science subjects

    EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020. (IATED Academy), pp. 7565-7570

  7. Recent applications of amorphous alloys to design skeletal catalysts

    Bulletin of the Chemical Society of Japan, Vol. 93, Núm. 3, pp. 438-454

  8. Single-Site Heterogeneous Catalysts and Photocatalysts for Emerging Applications

    ACS Symposium Series (American Chemical Society), pp. 151-188