Towards a morphosyntactic classification of travel influencers hashtags on Instagram

  1. Iryna Mykytka
Revista:
Sintagma: Revista de lingüística

ISSN: 0214-9141

Año de publicación: 2024

Volumen: 36

Páginas: 25-38

Tipo: Artículo

DOI: 10.21001/SINTAGMA.2024.36.02 SCOPUS: 2-s2.0-85202767974 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Otras publicaciones en: Sintagma: Revista de lingüística

Resumen

El present estudi explora el llenguatge utilitzat pels influencers de viatges a Instagram. Més concretament, se centra en la creació dels hashtags des de la perspectiva de la formació de paraules i la fraseologia. L’objectiu d’aquest estudi és doble: 1) identificar i analitzar els hashtags que utilitzen els influencers de viatges a Instagram, i 2) proposar una taxonomia morfosintàctica dels hashtags trobats. Per dur a terme aquest estudi s’ha seguit un enfocament basat en corpus. Les dades es recopilaren d’Instagram, una de les xarxes socials més populars a l’actualitat, que proporciona una mostra autèntica i actualitzada. Com a resultat, es van recopilar 372 hashtags per a aquest estudi, que es classificaren en quatre grans grups: (1) # + paraula, (2) # + frase, (3) # + oració, (4) # + altre.