EdpuzzleUn recurso para el Flipped Classroom
Éditorial: Instituto de Ciencias de la Educación ; Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant
ISBN: 978-84-09-14773-1
Année de publication: 2019
Pages: 55-61
Congreso: Jornades d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana (13. 2019. Alicante)
Type: Communication dans un congrès
Résumé
La societat actual ha experimentat l’avanç de les noves tecnologies; en entorns educatius existeixen ferramentes digitals que han desenvolupat noves necessitats educatives, i que porta a utilitzar altres metodologies d’aprenentatge centrades en l’alumne. Una d’aquetes metodologies s’anomena Flippel Classroom (Classe invertida), que combina la instrucció directa amb aprenentatge actiu basat en teories constructivistes. Així la instrucció directa es produeix mitjançant vídeo lliçons que l’alumne visualitza a casa, i que permet, a classe, realitzar activitats en grups amb el professor de guia i millorar l’atenció personalitzada als alumnes. Doncs, en aquesta taller, treballarem amb una ferramenta (Edpuzzle) que permet desenvolupar aquesta metodologia.