Anàlisi d'experiències de treball per projectes a diferents centres d'infantil, primària i secundària

  1. Martínez Vargas, Jesús
  2. Sellés Miró, María Teresa
  3. Mas Tomás, P.
Libro:
Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria
  1. Álvarez Teruel, José Daniel (coord.)
  2. Tortosa Ybáñez, María Teresa (coord.)
  3. Pellín Buades, Neus (coord.)

Editorial: Servicio de Publicaciones ; Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant

ISBN: 978-84-695-6638-1

Año de publicación: 2013

Páginas: 2711-2726

Tipo: Capítulo de Libro

Resumen

En la memòria s'analitzen diverses experiències en centres educatius que treballen sobre projectes a l'aula i al centre. L'objectiu és mostrar bones pràctiques docents en l'àmbit del treball per projectes per tal de confirmar la validesa d�aquesta metodologia d�aprenentatge que té la motivació de l'alumnat i la consideració del professorat com acompanyant i coordinador del procés d'aprenentatge com els seus punts forts. En concret les experiències analitzades es desenvolupen a l'Escola Municipal Infantil Zona Nord d'Alcoi (Projecte Marina a jogaina), al CEIP Sant Vicent Ferrer d'Agullent (Projecte Astronautes), al Col·legi Rural Agrupat Mariola-Benicadell (Projecte Els carrers del poble), a l'IES Andreu Sempere (Projecte Educació per la pau) i al Centre Integrat Públic de Formació Professional d'Alcoi (Projecte Els sentits).