Elaboració de les guies docents de les assignatures que s'impartiran en el segon curs del Grau de Filologia Catalana i d'altres estudis

  1. Esteve Guillén, Anna coord.
  2. Beltran Calvo, Vicent
  3. Cortés Orts, Carles
  4. García López, Xosé Anxo
  5. Martines Peres, Vicent
  6. Martín Pascual, Llúcia
  7. Sansano Belso, Gabriel
  8. Segura Llopes, Carles
  9. Mira Navarro, Irene
  10. Santamaria Puga, Aina
Libro:
Redes de investigación docente universitaria: innovaciones metodológicas
  1. Álvarez Teruel, José Daniel (coord.)
  2. Tortosa Ybáñez, María Teresa (coord.)
  3. Pellín Buades, Neus (coord.)

Editorial: Servicio de Publicaciones ; Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant

ISBN: 978-84-695-1151-0

Año de publicación: 2011

Páginas: 316-332

Tipo: Capítulo de Libro

Resumen

Aquesta memòria pretén donar a conéixer el procés de reflexió i de treball que s'ha dut a terme en el si de la xarxa 2140 durant el curs 2010-2011en relació a l'elaboració de les guies docents de les assignatures que s'impartiran en el segon curs del grau de Filologia Catalana i d'altres graus. L'estructura d'aquest article, doncs, respon a l'organització del treball que hem seguit els membres de la xarxa per a confeccionar les guies. Primerament, reflectim les valoracions inicials sobre la necessitat i la utilitat de confegir guies docents i a continuació detallem i descrivim la discussió i els resultats que s'han aconseguit en cadascun dels apartats que configuren les guies docents, parant especial atenció a la metodologia docent, el pla d'aprenentatge i l'avaluació i fent referència a la bibliografia consultada i compartida pels membres de la xarxa. Finalment, aportem un seguit de conclusions que s'han d'entendre com a recapitulació i valoració de tot el procés en què s'han posat de relleu algunes dificultats, alguns acords importants en la nova perspectiva docent, i algunes propostes de millora.