La quantitat i la intensitat com a variables en la transformació d´un programa educatiu monolingüe en un de plurilingüe

  1. Baldaquí Escandell, Josep M.
  2. Sogorg Devesa, Marisa
Llibre:
Aprendizajes plurilingües y literarios: Nuevos enfoques didácticos
  1. Díez Mediavilla, Antonio E. (coord.)
  2. Brotons Rico, Vicent (coord.)
  3. Escandell Maestre, Dari (coord.)
  4. Rovira Collado, José (coord.)

Editorial: Servicio de Publicaciones ; Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant

ISBN: 978-84-16724-30-7

Any de publicació: 2016

Pàgines: 77-84

Congrés: Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura. Congreso Internacional (16. 2015. Alicante)

Tipus: Aportació congrés

Resum

Aquest treball explica una experiència educativa que consisteix en l'evolució des d'un programa educatiu monolingüe en la llengua dominant (castellà) a un programa amb un grau major de presència de la llengua minoritzada (català) en un context sociocultural molt desfavorable. L'experiència ens permet reflexionar sobre la importància de la distribució del temps 'quantitat d'hores i, sobretot, intensitat del procés' en l'aprenentatge d'una L2.