Diagnòstic psicopedagògicconceptes bàsics i aplicacions

  1. Cardona Moltó, María Cristina
  2. Chiner Sanz, Esther
  3. Lattur Devesa, Ana M.

Editorial: Editorial Club Universitario (ECU)

ISBN: 978-84-8454-542-2

Año de publicación: 2006

Tipo: Libro

Resumen

Diagnòstic Psicopedagògic: conceptes bàsics i aplicacions és un llibre que naix amb una clara intenció: disposar d'un manual que guie i contribuïsca a fer més fàcil les tasques de diagnòstic en el camp de l'educació i eixir al pas de dos dels problemes endèmics en aquest camp: (1) la conveniència de portar a terme processos d'avaluació i diagnòstic basats en mètodes i procediments de recollida de dades consistents, precisos i apropiats a cada situació i (2) la necessitat de posar l'accent en l'extrema precaució que és necessari prendre a l'hora de fer aquest tipus de funcions. Tots els capítols del llibre es complementen amb un apartat d'activitats que tenen l'objectiu de connectar els continguts teòrics amb les aplicacions pràctiques La combinació del component teòric amb el pràctic fa d'aquest llibre un material especialment idoni per a la docència de la matèria Diagnòstic en els títols de grau de formació de Mestre, així com dels títols de postgrau o Màster en psicopedagogia i educació. MARIA CRISTINA CARDONA MOLTÓ és catedràtica de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació i coordinadora del programa de doctorat "Atenció a la Diversitat en Àmbits Educatius" de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant