Universidad de Sevilla-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (34)

2022

  1. The Use of a Length and Measurement HLT by Pre-Service Kindergarten Teachers’ to Notice Children’s Mathematical Thinking

    International Journal of Science and Mathematics Education, Vol. 20, Núm. 3, pp. 597-617

2019

  1. La mirada profesional de los estudiantes para maestro de infantil en situaciones de aula y planificación de tareas de aprendizaje

    Investigación sobre el profesor de matemáticas: Práctica de aula, conocimiento, competencia y desarrollo profesional (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 219-239

  2. Relationships among prospective secondary mathematics teachers’ skills of attending, interpreting and responding to students’ understanding

    Educational Studies in Mathematics, Vol. 100, Núm. 1, pp. 83-99

2017

  1. Characteristics of a learning environment to support prospective secondary mathematics teachers' noticing of students' thinking related to the limit concept

    PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)

  2. Characteristics of pre-service primary teachers' noticing of students' thinking related to fraction concept sub-constructs

    PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)

  3. Diseño de módulos de enseñanza para el desarrollo de la competencia docente “mirar profesionalmente” el pensamiento matemático de niños de educación infantil

    XV Jornades de Xarxes d’Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017: Llibre d'actes

2015

  1. DEVELOPING PRE-SERVICE TEACHERS’ NOTICING OF STUDENTS’ UNDERSTANDING OF THE DERIVATIVE CONCEPT

    International Journal of Science and Mathematics Education, Vol. 13, Núm. 6, pp. 1305-1329