Aportaciones congreso (27) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. #Trendingtopic: una pràctica oral en català per a la dinamització dels tàndems lingüístics en Magisteri

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  2. Aspects of Multilingual Education for the empowerment and naturalization of the L2 speaker: the wealth of phraseological units as resources for intercultural education

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  3. Canvi sintacticosemàntic i contacte de llengües: els usos temporals delsverbs dur i portar en català

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge

  4. Cap a una didàctica de les llengües minoritzades

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  5. Divulgació i ciència filològica en línia: la plataforma Món de llengua

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  6. El podcast: una estratègia per a fomentar el pensament crític i potenciar les habilitats comunicatives en català

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  7. El projecte comunicatiu “Ficció Sonora”

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  8. El projecte didàctic “Patrimoni gastronòmic valencià”

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  9. El viaje a ninguna parte, la memoria y el método del actor Fernán-Gómez

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge

  10. Els models cognitius idealitzats (MCI) en el tractament de les actituds en les assignatures de llengua catalana

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  11. Front a l’apocalipsi, siguem integrats: el còmic com a eina multimodal per a la competència actitudinal

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  12. La obra árabe de un franciscano islamizado

    Mundos del hispanismo: Una cartografía para el siglo XXI : AIH Jerusalén 2019

  13. La terminologia: una disciplina lingüística de la vida quotidiana?

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  14. Las Humanidades como nexo del conocimiento

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge

  15. Les col·locacions com a eina d’anàlisi de la llengua en l’àmbit de l’educació superior

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  16. Lingüística de corpus i l’ús d’unitats fraseològiques i mots poc usats que caracteritzen les obres de clàssics de les lletres en català

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge

  17. Literatura, identitat i gènere a l’aula de secundària: “Desembafa’t les ulleres”

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  18. L’anàlisi de gènere en la narrativa catalana dels anys trenta a l’aula universitària

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  19. L’aprenentatge de català des de l’actitud: entre la necessitat i la voluntat

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  20. Noves masculinitats i perspectiva de gènere en l’anàlisi de la narrativa catalana actual: de Mercè Rodoreda a Raquel Ricart: Aprofitament didàctic

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge