Department
FILOLOGIA INGLESA
Articles (11) Publications in which a researcher has participated
in the year 2025
Remove filter
filter_list
Type (aggr.)
Articles
from 2025
to 2025
2025
-
A textual analysis of a sample of picturebooks with two-father families: a multimodal discourse study
Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, Núm. 67, pp. 202-220
-
Augmented reality in CLIL settings: Enhancing language and content integration
Contemporary Educational Technology, Vol. 17, Núm. 2
-
Empowering Sustainable Development Goals and Global Citizenship Education with cooperative oral presentations in English
Sinergias educativas, Vol. 10, Núm. 2, pp. 8-29
-
Exploring consumers' acceptance of fish escape events from aquaculture: A structural equation modelling approach
Aquaculture, Vol. 600
-
Exploring image–text combinations in visual humour through large language models (LLMs)
Digital Scholarship in the Humanities, Vol. 40, Núm. 1, pp. 280-294
-
Flipping a Language Subject to Teach English Grammar and Oral Skills at Tertiary Education
Athens Journal of Education, Vol. 12, Núm. 3, pp. 471-492
-
Hacia una formación integral: propuesta didáctica para potenciar las alfabetizaciones y competencias emocional e intercultural con el profesorado en formación
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 33, pp. 17-36
-
Los influencers gastronómicos en Instagram: implicación receptiva de los seguidores a través de la dialogicidad intencionada verbal y visual
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, Núm. 102, pp. 225-237
-
Psychometric Properties of the Spanish Version of the Traumatic Grief Inventory Self Report Plus (TGI-SR+)
Psicothema, Vol. 37, Núm. 1, pp. 81-90
-
Spanish adaptation of the Stillbirth Stigma Scale (SSS)
Death Studies, Vol. 49, Núm. 2, pp. 200-207
-
The Emotional Effect of Activities based on Visual Thinking in an English as a Second Language Primary Classroom
Athens Journal of Education, Vol. 12, Núm. 4, pp. 705-726