Argitalpenak (29) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2011

  1. Do drivers matter for the benefits of ISO 14001?

    International Journal of Operations and Production Management, Vol. 31, Núm. 2, pp. 192-216

  2. Doing business in India: A review of research in leading international journals

    Journal of Indian Business Research, Vol. 3, Núm. 3, pp. 192-216

  3. Editorial: Mixed methods research in business and management

    International Journal of Multiple Research Approaches, Vol. 5, Núm. 3, pp. 286-289

  4. Efectos empresa, grupo estratégico y localización en el sector hotelero español

    Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Vol. 14, Núm. 2, pp. 123-138

  5. El "offshore outsourcing" de sistemas de información en las empresas industriales españolas

    Economía industrial, Núm. 380, pp. 63-70

  6. Entrepreneurial intentions, motivations and barriers: Differences among American, Asian and European students

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 7, Núm. 2, pp. 219-238

  7. Environmental perception, management, and competitive opportunity in Spanish hotels

    Cornell Hospitality Quarterly, Vol. 52, Núm. 4, pp. 480-500

  8. Environmental uncertainty and environmental management perception: A multiple case study

    Journal of Business Research, Vol. 64, Núm. 4, pp. 427-435

  9. Estructura organizativa y resultado empresarial: un análisis empírico del papel del mediador de la estrategia

    Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 2-13

  10. Etapas para llevar a cabo una autoevaluación de la calidad en servicios universitarios

    Alta dirección, Año 46, Núm. 275, pp. 11-17

  11. Explaining the Strategic Groups-Firm Performance Relationship: A Multilevel Approach Applied to Small and Medium-Sized Hotel Companies in Spain

    Journal of Small Business Management, Vol. 49, Núm. 3, pp. 411-437

  12. ISO 14001 certification and financial performance: Selection-effect versus treatment-effect

    Journal of Cleaner Production, Vol. 19, Núm. 1, pp. 1-12

  13. Impacto del territorio en la rentabilidad de los hoteles vacacionales españoles: un análisis comparativo de las principales Comunidades Autónomas y puntos turísticos de la costa mediterránea y archipiélagos canario y balear

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 12, pp. 70-78

  14. La gestión de la calidad y la responsabilidad social en empresas de servicios

    Revista de dirección y administración de empresas = Enpresen zuzendaritza eta administraziorako aldizkaria, Núm. 18, pp. 77-94

  15. La investigación en el área de Offshore Outsourcing de Sistemas de Información

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 44, pp. 28-47

  16. Multinacionales chinas: ¿cómo influyen los factores institucionales en sus patrones de localización?

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 11, Núm. 2, pp. 77-88

  17. Organisational characteristics and quality improvement: An exploratory investigation

    Journal for Global Business Advancement, Vol. 4, Núm. 3, pp. 260-278

  18. Preparing Jordanian University services to implement a quality Self-Assessment methodology

    International Review of Administrative Sciences, Vol. 77, Núm. 1, pp. 138-158

  19. Relaciones entre "outsourcing" y estrategia en los ayuntamientos españoles

    Auditoría pública: revista de los Organos Autónomos de Control Externo, Núm. 53, pp. 33-46

  20. Relational capital inside multinationals

    Knowledge Management Research and Practice, Vol. 9, Núm. 4, pp. 293-304