Buchkapitel (20) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2007

  1. "Ducat de Bèrnia", la traducció anostrada

    Jordi Valor i Serra, el mestre que estimava les paraules: Aportació lingüística, literària i llegendària (Departament de Filologia Catalana), pp. 137-174

  2. El Diccionari de Constantí Llombart, novetats microestructurals

    Homenatge a Joseph Gulsoy (Abadia de Montserrat), pp. 163-196

  3. El web de la UEM

    Investigar el cambio curricular en el Espacio Europeo de Educación Superior (Marfil), pp. 555-556

  4. Els personatges femenins en l'obra narrativa de Jordi Valor

    Jordi Valor i Serra, el mestre que estimava les paraules: Aportació lingüística, literària i llegendària (Departament de Filologia Catalana), pp. 97-122

  5. Fraseologia, humor i persuasió en els articles periodístics de Quim Monzó

    El discurs prefabricat II: Fraseologia i comunicació social (Servei de Comunicació i Publicacions), pp. 79

  6. L'ensenyament de la norma lingüística a l'hora d'ara

    A Alacant, en valencià: Observatori de la llengua (2002/2003) (Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant), pp. 353

  7. L'intel·lectual Pere Gimferrera través del seu Dietari: model i referències

    La Projecció Social de l'Escriptor en la Literatura Catalana Contemporània: actes del Congrés Internacional "La projecció social de l'escriptor en la literatura catalana contemporània", Barcelona-Belattera, 26, 27 i 28 d'octubre de 2005 (Punctum), pp. 585

  8. L'univers llegendari i mític en l'obra de Jordi Valor

    Jordi Valor i Serra, el mestre que estimava les paraules: Aportació lingüística, literària i llegendària (Departament de Filologia Catalana), pp. 177-208

  9. La globalització, la convergéncia europea y l´escola del segle XXI

    Investigar el cambio curricular en el Espacio Europeo de Educación Superior (Marfil), pp. 517-519

  10. La paraula com a einade reinstauració d'una imatge pública: Joan Puig i Ferreter, escriptor difamat

    La Projecció Social de l'Escriptor en la Literatura Catalana Contemporània: actes del Congrés Internacional "La projecció social de l'escriptor en la literatura catalana contemporània", Barcelona-Belattera, 26, 27 i 28 d'octubre de 2005 (Punctum), pp. 505

  11. La promoció del valencià des de l'Administració local valenciana

    A Alacant, en valencià: Observatori de la llengua (2002/2003) (Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant), pp. 479

  12. La tradició poètica i moralitzant del cérvol: La Poesia 89 de March

    Homenatge a Joseph Gulsoy (Abadia de Montserrat), pp. 73-105

  13. La variació latent: una modalitat no prevista en traductologia

    Homenatge a Joseph Gulsoy (Abadia de Montserrat), pp. 147-172

  14. Les fonts tradicionals de la Nova Cançó

    La poesia oral: gèneres, funcionalitat i pervivència (Abadia de Montserrat), pp. 161-206

  15. Literatura i imaginari nacional: la contribució de la literatura a les nacions

    Premi Joan Santamaria 2007: assaig breu (Barcelona : La Busca edicions), pp. 7-63

  16. Maria Barbal, "No escric per alliçonar": (entrevista, Barcelona, 19/04/07)

    La narrativa de Maria Barbal: Pedra de tartera i altres (Péronnas : Éditions de la Tour Gile, 2007), pp. 139-145

  17. Programa de dinamización 2007 en la facultad de filosofía y letras de la Universidad de Alicante

    Experiencias de implantación de metodologías ECTS en cursos piloto completos: II Jornadas Nacionales de Metodologías ECTS. Badajoz, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 (Servicio de Publicaciones)

  18. Quan arriba el silenci: "Pedra de tartera", de Maria Barbal

    La narrativa de Maria Barbal: Pedra de tartera i altres (Péronnas : Éditions de la Tour Gile, 2007), pp. 197-211

  19. Quim Monzó contra el tòpic

    La Projecció Social de l'Escriptor en la Literatura Catalana Contemporània: actes del Congrés Internacional "La projecció social de l'escriptor en la literatura catalana contemporània", Barcelona-Belattera, 26, 27 i 28 d'octubre de 2005 (Punctum), pp. 595

  20. Una eperiència docent: els tàndems

    Investigar el cambio curricular en el Espacio Europeo de Educación Superior (Marfil), pp. 515-516