
ANNA ISABEL
ESTEVE GUILLEN
PROFESOR/A TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publications (103) ANNA ISABEL ESTEVE GUILLEN publications
2024
-
Identitat mediàtica en entorns virtuals: els blogs que parlen de lectura
Bulletin of Contemporary Hispanic Studies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 97-111
-
Les revistes literàries i el cànon de la LIJ: el cas de la revista Faristol
Conocimiento compartido y educación (Dykinson), pp. 202-213
2023
-
Noves masculinitats i perspectiva de gènere en l’anàlisi de la narrativa catalana actual: d’Isabel-Clara Simó a Raquel Ricart. Aprofitament didàctic
Proceedings 2nd international congress: education and knowledge
-
Noves masculinitats i perspectiva de gènere en l’ensenyament de la literatura
Investigación interdisciplinar: Educación y construcción del conocimiento (Tirant lo Blanch), pp. 227-238
2022
-
Blogs y lectura. Un análisis crítico de los artículos de investigación
Ocnos: revista de estudios sobre lectura, Vol. 21, Núm. 1
-
Female protagonism in Catalan young adult and children`s literature
Images of otherness (Peter Lang), pp. 81-92
-
Identitat, gènere i diversitat a propòsit de Duna, de Muriel Villanueva
Identitats culturals contemporànies: el cas català (Reichenberger)
-
La percepció de la identitat sexual, de gènere i de raça en l’alumnat universitari a través de la lectura literària
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1799-1801
-
Noves masculinitats i perspectiva de gènere en l’anàlisi de la narrativa catalana actual: de Mercè Rodoreda a Raquel Ricart: Aprofitament didàctic
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
Rellegint ‘Diccionari per a ociosos’
L' Avenç: Revista de història i cultura, Núm. 491, pp. 42
-
Un dietari total: les memòries de Ferran Soldevila
Ferran Soldevila, entre la història i la literatura (Publicacions de l'Abadia de Montserrat), pp. 89-117
2021
-
Fuster com a antídot
L'Espill, Núm. 67, pp. 206-207
-
La cultura juvenil i el cànon literari: una distància insalvable?
Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 295-304
-
La influència de la cultura juvenil en la confecció d’un cànon literari alternatiu
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2197-2204
-
Pensar, sentir, intuir: el dietarisme d’Enric Balaguer
Aiguadolç: Revista de literatura, Núm. 50, pp. 91-104
-
«Matèria de Bretanya»: memòria literària
Des de les fronteres del silenci: aproximació crítica a l'obra de Carmelina Sánchez-Cutillas (Acadèmia Valenciana de la Llengua), pp. 157-170
2020
-
Els dietaris de Teresa Pàmies, entre la crònica i el record
Teresa Pàmies, política, memòria i literatura (Publicacions de l'Abadia de Montserrat), pp. 117-136
-
La crítica de gènere i la construcció de l'esperit crític en l'alumnat de l'educació superior
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 905-908
-
Papers autobiogràfics. Tradició i actualitat
Compàs d'amalgama, Núm. 2, pp. 2-5
2019
-
Blogs docents sobre literatura: la transformació del paradigma docent
Zeitschrift fur Katalanistik, Vol. 32, pp. 89-108