Publications (103) ANNA ISABEL ESTEVE GUILLEN publications

2024

  1. Identitat mediàtica en entorns virtuals: els blogs que parlen de lectura

    Bulletin of Contemporary Hispanic Studies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 97-111

  2. Les revistes literàries i el cànon de la LIJ: el cas de la revista Faristol

    Conocimiento compartido y educación (Dykinson), pp. 202-213

2023

  1. Noves masculinitats i perspectiva de gènere en l’anàlisi de la narrativa catalana actual: d’Isabel-Clara Simó a Raquel Ricart. Aprofitament didàctic

    Proceedings 2nd international congress: education and knowledge

  2. Noves masculinitats i perspectiva de gènere en l’ensenyament de la literatura

    Investigación interdisciplinar: Educación y construcción del conocimiento (Tirant lo Blanch), pp. 227-238

2022

  1. Blogs y lectura. Un análisis crítico de los artículos de investigación

    Ocnos: revista de estudios sobre lectura, Vol. 21, Núm. 1

  2. Female protagonism in Catalan young adult and children`s literature

    Images of otherness (Peter Lang), pp. 81-92

  3. Identitat, gènere i diversitat a propòsit de Duna, de Muriel Villanueva

    Identitats culturals contemporànies: el cas català (Reichenberger)

  4. La percepció de la identitat sexual, de gènere i de raça en l’alumnat universitari a través de la lectura literària

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1799-1801

  5. Noves masculinitats i perspectiva de gènere en l’anàlisi de la narrativa catalana actual: de Mercè Rodoreda a Raquel Ricart: Aprofitament didàctic

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  6. Rellegint ‘Diccionari per a ociosos’

    L' Avenç: Revista de història i cultura, Núm. 491, pp. 42

  7. Un dietari total: les memòries de Ferran Soldevila

    Ferran Soldevila, entre la història i la literatura (Publicacions de l'Abadia de Montserrat), pp. 89-117

2021

  1. Fuster com a antídot

    L'Espill, Núm. 67, pp. 206-207

  2. La cultura juvenil i el cànon literari: una distància insalvable?

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 295-304

  3. La influència de la cultura juvenil en la confecció d’un cànon literari alternatiu

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2197-2204

  4. Pensar, sentir, intuir: el dietarisme d’Enric Balaguer

    Aiguadolç: Revista de literatura, Núm. 50, pp. 91-104

  5. «Matèria de Bretanya»: memòria literària

    Des de les fronteres del silenci: aproximació crítica a l'obra de Carmelina Sánchez-Cutillas (Acadèmia Valenciana de la Llengua), pp. 157-170

2020

  1. Els dietaris de Teresa Pàmies, entre la crònica i el record

    Teresa Pàmies, política, memòria i literatura (Publicacions de l'Abadia de Montserrat), pp. 117-136

  2. La crítica de gènere i la construcció de l'esperit crític en l'alumnat de l'educació superior

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 905-908

  3. Papers autobiogràfics. Tradició i actualitat

    Compàs d'amalgama, Núm. 2, pp. 2-5

2019

  1. Blogs docents sobre literatura: la transformació del paradigma docent

    Zeitschrift fur Katalanistik, Vol. 32, pp. 89-108