CARLOS JOSE
VILLAGRA ARNEDO
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
RAFAEL
MOLINA CARMONA
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publicacións nas que colabora con RAFAEL MOLINA CARMONA (82)
2024
-
Trends on Communication, Educational Assessment, Educational Innovation, Identity, Smart Learning, and Doctoral Consortium at TEEM 2023
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 759-778
2023
-
Decoding Student Error in Programming: An Iterative Approach to Understanding Mental Models
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Trends on Computational Thinking, Engineering Education, Technology in Medicine, Qualitative and Mixed Methods, Diversity in STEM, Lab-Based Education, Technology and Education, Gamification and Games for Learning and Smart Learning at TEEM 2022
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-21
2022
-
Multisubject PBL: Implementing, Maintaining and Evolving Through 15 Years
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
¿La evaluación evoluciona? Una experiencia de coevaluación en ABP
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1739-1740
-
¿La evaluación evoluciona?: Una experiencia de coevaluación en ABP
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 263-270
2021
-
A low-level approach to improve programming learning
Universal Access in the Information Society, Vol. 20, Núm. 3, pp. 479-493
-
Acción de mejora del proceso de evaluación en metodología ABP transversal del itinerario gestión de contenidos de cuarto curso de ingeniería multimedia
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1047-1066
-
COVID-proof: cómo el aprendizaje basado en proyectos ha soportado el confinamiento
Campus Virtuales, Vol. 10, Núm. 1, pp. 73-88
-
Cognitive, Virtual and Physical Context in Smart Learning
ACM International Conference Proceeding Series
-
Evaluación multimodal en la metodología ABP del itinerario de Creación y Entretenimiento Digital de Ingeniería Multimedia
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 125-145
2020
-
Aprendizaje basado en proyectos grandes: Experiencia y lecciones aprendidas
Octaedro
-
Aprenentatge basat en projectes grans: experiència i lliçons apreses
Octaedro
-
Convencido del Aprendizaje Basado en Proyectos, ¿por dónde empiezo?
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 5, pp. 117-124
-
Las presentaciones de los proyectos en la metodología ABP del itinerario de Creación y Entretenimiento Digital de cuarto curso del Grado en Ingeniería Multimedia (4606)
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 5-12
-
Research topics on Smart Learning
ACM International Conference Proceeding Series
-
Smartly Learning through step decomposition, automation and Gamification
ACM International Conference Proceeding Series
-
Time-dependent performance prediction system for early insight in learning trends
IJIMAI, Vol. 6, Núm. 2, pp. 112-124
2019
-
A guide for game-design-based gamification
Informatics, Vol. 6, Núm. 4
-
A guide for making video games accessible to users with cerebral palsy
Universal Access in the Information Society, Vol. 18, Núm. 3, pp. 565-581