
GIDTAC
Interdisciplinary Group on Didactics of Social Sciences and Learning and Knowledge Technologies (GIDTAC)
Publications (7) Publications in which a researcher has participated
filter_list
Physics Education
2025
2024
-
Diferentes percepciones del cambio climático en la región mediterránea en el profesorado en formación: Una aproximación desde las Ciencias Sociales
Revista de estudios regionales, Núm. 129, pp. 225-258
-
Gamification in Geography. Use, appropriateness and proposals according to university students in Spain
European Journal of Geography, Vol. 15, Núm. 2, pp. 94-105
-
Sustainable Development Goals and initial training: betting on communicative competence and active methodologies from their teaching conceptions
Revista Lusofona de Educacao, Vol. 61, Núm. 61, pp. 89-108
-
Teacher Motivation: Exploring the Integration of Technology and Didactics in the Narratives of Future Teachers
Social Sciences, Vol. 13, Núm. 4
2023
-
Climate Change and Extreme Weather Events in the Education of the Citizens of the Twenty-First Century: The Perception of Secondary Education Students
Social Sciences, Vol. 12, Núm. 1
-
Formación del profesorado europeo de Educación Primaria en multiculturalidad y plurilingüismo. España, Francia, Italia y Grecia. Del Olmo Ibáñez, M. T., Cremades Montesinos, A., Gutiérrez Fresneda, R. (2022). Peter Lang, 240 páginas, ISBN 978-3-631-87182-9
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 6, pp. 175-176