Publications (38) Publications in which a researcher has participated View referenced research data.

filter_list Education

2024

  1. Al voltant de les adaptacions al còmic del «Tirant lo Blanc»: una anàlisi multimodal amb finalitat didàctica

    Estudis actuals de Filologia Catalana (Tirant Humanidades), pp. 65-105

  2. Creative Writing: Creating Micro-Stories to Combat Ageism

    Improving Mental Health and Wellbeing Through Bibliotherapy (IGI Global), pp. 234-255

2022

  1. La novel·la gràfica per a estimular la competència actitudinal del'alumnat universitari respecte a una llengua minoritzada

    Transformando la educación a través del conocimiento (Octaedro), pp. 144-152

  2. Sainet, festa i educació: una proposta didàctica

    Escena Valenciana: Revista d’investigació en arts escèniques, Núm. 2, pp. 76-93

2021

  1. De la docència presencial a la docència en línia: disseny i implementació de practiques relacionades amb les tac en l’àmbit de les habilitats comunicatives

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2735-2744

  2. De les TIC a les TAC en l’Educació Superior: propostes pràctiques en l’àmbit de les habilitats comunicatives en L2

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 699-708

  3. La clase online como sesión espiritista: Desafíos y estrategias ante las pedagogías pandémicas

    Atenas: revista científico pedagógica, Vol. 4, Núm. 56, pp. 19-36

  4. Para una revisión bibliográfica sobre cómic y educación: La historieta como el libro de texto del futuro

    Tebeosfera: Cultura Gráfica, Núm. 18

  5. Pensar, sentir, intuir: el dietarisme d’Enric Balaguer

    Aiguadolç: Revista de literatura, Núm. 50, pp. 91-104

  6. Un cànon de còmic com a proposta de lectures per a l'aula de secundària

    Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 90, pp. 29-35

2020

  1. Competencias pendientes: La ausencia de contenido intercultural transversal en estudios de grado

    Unidos por la comunicación: Libro de Actas del XII Congreso Internacional Latina de Comunicación Social

  2. Consciència crítica de gènere en l’alumnat universitari: una experiència educativa

    La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 580-592

  3. Critical Thinking Lab: mayéutica para Millenials

    Educación para el Bien Común: hacia una práctica crítica, inclusiva y comprometida socialmente (Octaedro), pp. 242-251

  4. Diseño e implementación de un Plan de Acción tutorial para el alumnado del Máster de profesorado de Secundaria

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 929-932

  5. El club de lectura com a estratègia per a millorar la competència literària de l’alumnat

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 747-754

  6. The classroom as a space of welcome: exploration of the current challenges of teaching Spanish for refugees

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 32, Núm. 4, pp. 776-795

2019

  1. Blogs docents sobre literatura: la transformació del paradigma docent

    Zeitschrift fur Katalanistik, Vol. 32, pp. 89-108

  2. Current Perspectives on Literary Reading

    John Benjamins Publishing Company

  3. Is the facilitator dead?: Young adults’ access to literature in the digital age

    Current Perspectives on Literary Reading (John Benjamins Publishing Company), pp. 35-48