Cross-curricular Studies: Literature and Other Arts in Mediterranean Cultures
Publications (38) Publications in which a researcher has participated View referenced research data.
2024
-
Al voltant de les adaptacions al còmic del «Tirant lo Blanc»: una anàlisi multimodal amb finalitat didàctica
Estudis actuals de Filologia Catalana (Tirant Humanidades), pp. 65-105
-
Creative Writing: Creating Micro-Stories to Combat Ageism
Improving Mental Health and Wellbeing Through Bibliotherapy (IGI Global), pp. 234-255
2022
-
La novel·la gràfica per a estimular la competència actitudinal del'alumnat universitari respecte a una llengua minoritzada
Transformando la educación a través del conocimiento (Octaedro), pp. 144-152
-
Sainet, festa i educació: una proposta didàctica
Escena Valenciana: Revista d’investigació en arts escèniques, Núm. 2, pp. 76-93
2021
-
De la docència presencial a la docència en línia: disseny i implementació de practiques relacionades amb les tac en l’àmbit de les habilitats comunicatives
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2735-2744
-
De les TIC a les TAC en l’Educació Superior: propostes pràctiques en l’àmbit de les habilitats comunicatives en L2
Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 699-708
-
La clase online como sesión espiritista: Desafíos y estrategias ante las pedagogías pandémicas
Atenas: revista científico pedagógica, Vol. 4, Núm. 56, pp. 19-36
-
Para una revisión bibliográfica sobre cómic y educación: La historieta como el libro de texto del futuro
Tebeosfera: Cultura Gráfica, Núm. 18
-
Pensar, sentir, intuir: el dietarisme d’Enric Balaguer
Aiguadolç: Revista de literatura, Núm. 50, pp. 91-104
-
Un cànon de còmic com a proposta de lectures per a l'aula de secundària
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 90, pp. 29-35
2020
-
Competencias pendientes: La ausencia de contenido intercultural transversal en estudios de grado
Unidos por la comunicación: Libro de Actas del XII Congreso Internacional Latina de Comunicación Social
-
Consciència crítica de gènere en l’alumnat universitari: una experiència educativa
La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 580-592
-
Critical Thinking Lab: mayéutica para Millenials
Educación para el Bien Común: hacia una práctica crítica, inclusiva y comprometida socialmente (Octaedro), pp. 242-251
-
Diseño e implementación de un Plan de Acción tutorial para el alumnado del Máster de profesorado de Secundaria
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 929-932
-
El club de lectura com a estratègia per a millorar la competència literària de l’alumnat
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 747-754
-
The classroom as a space of welcome: exploration of the current challenges of teaching Spanish for refugees
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 32, Núm. 4, pp. 776-795
2019
-
Blogs docents sobre literatura: la transformació del paradigma docent
Zeitschrift fur Katalanistik, Vol. 32, pp. 89-108
-
Current Perspectives on Literary Reading
John Benjamins Publishing Company
-
Is the facilitator dead?: Young adults’ access to literature in the digital age
Current Perspectives on Literary Reading (John Benjamins Publishing Company), pp. 35-48